woensdag 29 juni 2011

privé Swap met Tamara

Aan Tamara van Matawi's Crea's vroeg ik of we een privé swap konden doen, ik had namelijk een gehaakte pauw bij haar gezien, die ik helemaal geweldig vind en die toevallig bijna dezelfde naam als mijn vriend heeft.
Aangezien hij wel iets positiefs kon gebruiken vroeg ik Tamara of we konden swappen.
Ik maakte voor haar een pakketje met stofjes en andere dingetjes erin, en ik kreeg van haar het pauwtje.
Inmiddels heb ik hem aan mijn vriend gegeven, en hij staat trots boven zijn computer te pronken.
Ook hij is er erg blij mee. Tamara heel erg bedankt!

I asked Tamara from Matawi's Crea's of we could do a private swap. I had seen a crochet peacock at her site, that i loved and that had almost the same name as my boyfriend.
Because he certainly could use something positive, I asked Tamara or we could swap together.
I made a package with fabric, and other things in it for her, and from her I received the Peacock.
In the meanwhile I gave it to my boyfriens, and the peacock is standing proud above his computer.
We are very happy with it, thanks Tamara!


2 opmerkingen:

  1. Hallo Marlene,

    Fijn, dat jullie er zo blij mee zijn!!!
    Ik heb je prachtige pakketje ook gehad hoor!
    Ik moet er nog even foto's van maken. Dan zal ik er ook nog over bloggen ;-).

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marlene
    hoe gaat het?
    Ik hou van uw huis
    huisbezoek
    http://manualidadesymexico.blogspot.com

    i´m from México
    Bye. Alma Kayser

    BeantwoordenVerwijderen