zaterdag 22 oktober 2011

Orange and foxes!

Afgelopen donderdag moest ik naar het ziekenhuis om mijn gips te laten vervangen voor loopgips.
Er werd gevraagd welke kleur ik wou, dus ik koos voor oranje.
Nu moet ik me nog 4 weken met dit gips (het oranje is hard kunstof)  zien te redden.
Gelukkig laat T de hond voor me uit, want het kost me erg veel energie om te "lopen"


Last thursday I went to the hospital to get the plaster of my feet changed for walking plaster.
They asked what colour I wanted, I chose Orange.
Four weeks I have to move/walk with this plaster.
And I am very glad that T walks the dog for me, because it costs me a lot of energy to move around.

1 opmerking:

  1. ziet er mooi uit, alles helemaal in stijl!! Nog heel veel sterkte de komende weken gewenst

    BeantwoordenVerwijderen