zaterdag 15 oktober 2011

Pech

Woensdagavond. tijdens het tv kijken ben ik op de bank in slaap gevallen met mijn benen over elkaar.
Ik werd wakker en wou opstaan maar mijn been sliep nog, even wachten en dan opstaan.
En daar lag ik op de grond, met flinke pijn in mijn voet. Ik kon er niet meer op staan.
Toch maar de trap af gekropen en in bed gaan liggen. Elk half uur wakker van de pijn.
De volgende ochtend het bed uit gekropen, tot aan de trap. Daar zag ik pas hoe dik en blauw mijn voet was.
Vriend T ziet me zitten en vraagt of het wel gaat, nee mijn voet is blauw en doet pijn.
Ik sleur mezelf de trap op, en in het daglicht is het pas echt goed te zien. We schrikken er beiden van.
Om 11.20 een afspraak bij de dokter.
T neemt me mee achterop zijn fiets, wacht tot ik aan de beurt ben, haalt ondertussen iets te eten voor ons beiden en neemt me weer mee naar huis. Snel eten, T laat de hond voor me uit en dan moeten we naar het ziekenhuis voor een foto. Om 12.30 zijn we bij het ziekenhuis, de foto word gemaakt, er zit een breuk. Pas na 4 uur wachten worden we geroepen. Mijn voet word gegipst en ik krijg een injectie, die ik mezelf vervolgens elke dag moet geven (en ik haat spuitjes) Ik krijg krukken mee, het recept voor de injecties en dan nog langs de apotheek om ze op te halen. Uiteindelijk zijn we pas rond 6 uur weer thuis.
Ik mag een week lang niet lopen, alleen als het echt moet, en ik begrijp nu waarom.

2 opmerkingen:

  1. wow dat is even balen! En van een klein iets gelijk al een breuk =( heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he bah!!! heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat de pijn alweer wat afgenomen is. Wie weet mag je snel loopgips ;-)

    BeantwoordenVerwijderen