woensdag 19 oktober 2011

voor mezelf

Al ben ik niet zo mobiel, met internet kan ik veel.
Per toeval vond ik deze super leuke vossen kniekousen, en omdat ik kleine voetjes heb kan ik ze ook aan.
Tenminste als het gips van mijn rechtervoet is, morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Hopelijk krijg ik dan loopgips. De kniekousen blijven nog even in de kast wachten als ik ze binnen heb. Ik bestelde ze in het groen en grijs.

Het kost me veel moeite om het trapje af te gaan naar de wc, en de hond uitlaten doet T gelukkig voor me, ik kan en mag het ook niet. 's avonds ben ik telkens helemaal moe, en slaap aan één stuk door.
Afgelopen weekend was ik bij mijn moeder en ben daar even lekker bezig geweest.
Zondagavond kwam ik weer terug, en heb me sindsdien gevestigd op de bank, met laptop, tv bij de hand en hondje Moby strak naast me onder het dekentje. Lekker warm. T zorgt goed voor me.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen