maandag 14 november 2011

Werk in uitvoering/ work in progress

Ik maakte een begin aan deze baby kimono, (zonder patroon, maar door goed te kijken hoe iets in elkaar zit) maar nu moet ik eerst even gaan bedenken hoe ik het makkelijkst de mouwtjes aan de body vast naai.
Dus deze baby kimono ligt te wachten op mijn bureau om helemaal af te worden gemaakt.

I made a beginning on this baby kimono, but now I have to figure out the most easy way to attach the sleeves on the body, I need a little thinking about that, so this one is lying at my desk at this moment.

1 opmerking:

  1. Hoi Marlene, eerst naai je de schouders dicht, dan naai je de mouwtjes aan, en dan naai je in 1 keer de naad van de mouwtjes en de zijnaad dicht.(niet vergeten de strikjes ertussen te naaien)
    Groetjes, Wendy!
    Ps..ik probeer je te bereiken op swapworkshop!

    BeantwoordenVerwijderen