vrijdag 9 maart 2012

Inspiratie / inspiration

Vandaag heb ik eindelijk weer eens een beetje inspiratie,
Een paar dingen en doelen die ik vandaag graag wil halen.
Maar één afspraak waarvoor ik de klok in de gaten moet houden.
Ik heb zelfs geen werkende klok in huis, ik heb er wel eentje, nog van mijn oma geweest.
Maar het sleuteltje mist, dus opdraaien gaat niet.
Als ik wil weten hoe laat het is kijk ik uit het raam, op de kerktoren.

Today I finally having a little bit of inspiration again.
A couple things to do, and goals to reach.
I have just one appointment for what I have to watch the clock.
I don't even have a working clock in my house, I have one clock, it belonged to my Grandma.
But the winding key is missing, so it does not work.
If I want to know what time it is, I just look at the church clock, out of my window.



1 opmerking: